niedziela, 13 maja 2018

Koronowani Książęta Piekła

   Ave Satan,
 
   Powoli przygotowuję się do wykonania mojego pierwszego rytuału satanistycznego. Nie jest to wszakże mój pierwszy rytuał magiczny wykonany w życiu  - mam ich za sobą naprawdę sporo - w tym większość udanych. Do tej pory jednakże opierałam się przede wszystkim na magii energii oraz wykorzystaniu stanu gnozy (technice należącej  - jeśli dobrze pamiętam - do magii chaosu). Nigdy dotąd nie próbowałam zwracać się o pomoc do demonów. Inna sprawa, że do tej pory czytywałam fora okultystyczne, gdzie pod hasłami "goecja" opisane były metody przywoływania demonów w kręgach i pętania ich celem osiągnięcia jakiś tam zysków. Nie podobało mi się to i nie miałam zamiaru nawet próbować. Teraz jednak, jako zadedykowana Satanistka, będę odwoływać się do mocy piekielnych Książąt Piekła. Oczywiście bez wykorzystywania obraźliwych dla Demonów kręgów, czy innych tym podobnych bzdetów stosowanych przez magów należących do ludzi Bez, jak określamy osoby, które nie wykonały dedykacji duszy Ojcu Szatanowi.  
   Na fali owych przygotowań do rytuału, który zresztą ze względów logistycznych będę musiała wykonać w mojej świątyni astralnej (o tym w innym wpisie),postanowiłam podjąć temat najważniejszych demonów w Piekle - Koronowanych Książąt Piekła. O samych  Demonach napiszę osobno.
 
   Inwokacja Koronowanych Książąt Piekła jest częścią rytuału satanistycznego. Polega na obrotach w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara i wskazywaniu kierunków wraz z wypowiadaniem imienia Demona, który rządzi daną częścią Piekła. Zaczynamy od Ojca Szatana rządzącego Wschodem, potem zwracamy się do Belzebuba władającego Północą, następnie Astaroth rządzącej Zachodem, aby zakończyć zwrotem do Azazela na Zachodzie.  
    Podczas wypowiadania imienia każdego Demona wykorzystujemy rytualny sztylet wskazujący każdy kolejny kierunek, ewentualnie wskazujący palec prawej dłoni wizualizując niebieskie światło napełniające nas podczas kolejnego obrotu i nasycające aurę.
    Kim są Koronowani Książęta Piekła - Demony władające Piekłem z Ojcem Szatanem, który rządzi Wschodem?
   Zacznijmy od Demonicy Astaroth, która znana jest nieco bardziej pod imieniem i osobą egipskiej Bogini Izydy. Była również znana w Babilonie i Sumerze, ale mnie starożytny Egipt jest szczególnie bliski, dlatego w mojej świadomości Astaroth to Izyda.  Astaroth jest siostrą bliźniaczką Azazela oraz wnuczką Belzebuba. Jest szczególnie związana ze sprawami ludzi, a Wysocy Kapłani opisują jej światło jako niebieskie, niosące spokój i ukojenie. Od starożytności znana była jako Bogini płodności, miłości i wojny.  Zajmuje się Ona również szerokorozumianą dywinacją, co obejmuje wizjonerskie sny, przepowiadanie przyszłości, wgląd w przeszłość oraz wgląd w nieznane. Osobiście cieszę się na Jej wspierającą obecność podczas rytuału.
    Kolejnym władcą Piekła, odpowiedzialnym za jego południowy obszar jest brat bliźniak Astaroth, wnuk Belzebuba - Azazel. Zgodnie z opisem i relacjami Wysokich Kapłanów, Azazel jest surowszy niż Jego siostra i nie popiera chorej chrześcijańskiej ideologii nadstawiania drugiego policzka. Jest tym samym Bogiem Sprawiedliwości, surowym, ale jednocześnie wspierającym w dążeniu do zadośćuczynienia krzywd. Energia, z którą się pojawia ma barwę czakry serca, którą mogę określić jako mocna, nasycona,piękna zieleń. Ze względu na specyfikę mojego rytuału cieszę się z możliwości zwrócenia się do Azazela o wsparcie i pomyślność.
   Ostatnim, ale bardzo ważnym Koronowanym Księciem Piekła jest bardzo stary Bóg, brat przyrodni Szatana, który  - tak, jak Ojciec - pochodzi z "początku czasów". Znany jest również jako Baalzebub (na jego część właśnie miasta środkowego Wschodu nazywano z przedrostkiem Baal). Jest również Bogiem Wszystkiego, Co Lata oraz Bogiem Powietrza. Do Jego zadań  należy egzekwowanie utrzymywanie zgody między Satanistami, a zatem rozstrzyganie sporów. Jest bardzo potężnym Demonem, zastępcą Ojca Szatana.
  
   Przyznam skrycie, iż mam pewną tremę na myśl o zwróceniu się do tak wspaniałych Istot, a jednocześnie jestem bardzo ciekawa, jak będzie przebiegać mój pierwszy rytuał satanistyczny. Aha, muszę tutaj dodać, iż inwokacja Książąt Piekła nie jest rytuałem przywoływania Demona z prośbą o konkretną pomoc. Przywoływanie Demona to inny rytuał, zdecydowanie wart osobnego wpisu.
   
  
   
  
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.