piątek, 13 kwietnia 2018

Tytułem wstępu

   Ave Satan,
 
   Jestem Satanistką od 1 marca 2018 roku, ponieważ tego właśnie dnia miała miejsce moja dedykacja duszy Ojcu Szatanowi. W tym dniu również rozpoczęłam program medytacji oraz rozmaitych ćwiczeń mających na celu rozwój mojej własnej duszy, bowiem dedykacja - wbrew powszechnej opinii - to nie "zaprzedanie" duszy. Wręcz przeciwnie - to wspaniała możliwość rozwoju i korzystania z opieki i mądrości Ojca Szatana oraz Demonów.  
 
   Dlaczego zdecydowałam się założyć i poprowadzić tego bloga? Przede wszystkim chciałabym tym samym przede wszystkim złożyć hołd Ojcu Szatanowi oraz Demonom, którzy są nie czym innym, jak Oryginalnym Bóstwami działającymi na Ziemi w najstarszych okresach rozwoju ludzkości. Chciałabym również  - jako początkująca Satanistka - stopniowo dzielić się moimi odkryciami związanymi ze specyfiką tej religii, filozofii czy właśnie drogi życia, na którą zdecydowałam się wstąpić i była to zdecydowanie jedna z najlepszych decyzji w życiu.
    Moim celem jest również niejako przybliżenie tematu Satanizmu, który niestety kojarzony jest w zdecydowanie nieadekwatny do rzeczywistości sposób. Wbrew temu, co się powszechnie uważa, co kreuje i powtarza religia katolicka, Szatan nie jest złym duchem niszczącym ludzi, a Demony nie zajmują się opętaniami, a szerzeniem wiedzy ukrytej dla ogółu.
    Mój blog nie będzie miał charakteru stricte informacyjnego, ponieważ takowe już istnieją - tutaj musze polecić przede wszystkim blogi Mądrość Piekła, Satanas Via, Vera et Vita est oraz blog Duchowy Satanizm Martyny Grudzień. Ze względu jednak na to, iż bez określonych, konkretnych informacji nie da się prowadzić takowego bloga, będę oczywiście serwować je przedstawiając jednocześnie swoje przemyślenia oraz doświadczenia. Mam nadzieje, że zainspiruję Was do bliższego przyjrzenia się kwestii niepotrzebnie budzącego grozę Satanizmu.
   Długą drogę przeszłam, by odnaleźć Ojca, ale wreszcie dotarłam do spokojnej przystani. Chcę się teraz podzielić z tymi, którzy być może nadal szukają swego miejsca i potrzebują inspiracji.
  
  
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.